Strani

sobota, 11. april 2015

RABARBARA-"OBROČ" MALO DRUGAČE





Rabarbara-ideja za slajša stebla








Sonce je posijalo in prva na vrtu že raste Rabarbara.
O  Rabarbari in njeni vsestranski  uporabi  sem pisala že lani. http://tanjagarden.blogspot.com/2014/04/rabarbara.html
Rabarbarine marmelade že zdavnaj ni več v shrambi, zato sem lani posadila še štiri nove sadike
 Dobro so prezimile pod slamo in sedaj je pravi trenutek, da ji naredimo "obroč",
 v katerem bodo stebla rastla v višino proti svetlobi. Tako dobimo dolga stebla, ki so bolj sočna in
lepe rdeče barve.
Tokrat sem "obroč" naredila iz opečnih slemenjakov, ki sem  jih povezala z vrvico. Zdi se mi, da
bo ta sistem boljši, predvsem takrat, ko bomo trgali liste. Pri obrnjem loncu je problem ta, 
da ob številnih listih ne moreš peclje lepo odtrgati. V tem primeru se odveže vrvica in 
postopek je lažji.








Ni komentarjev:

Objavite komentar