Strani

nedelja, 16. oktober 2016

DIVJI KOSTANJ ZA LEPE NOGE








Kako si narediš kremo iz divjega kostanja..







DIVJI KOSTANJ-HIPPOCASTANACEAE


Pa so prišla ta leta, ko se pojavijo problemi z venami na nogah. Še moj pokojni oče je vsako jesen nabiral divji kostanj in ga narezanega namakal v žganju. Pa sem si takrat mislila, le kako se mu da to rezat in namakat...
In evo, sedaj jih nabiram sama, ker imam sama problem na nogi . 
In kako sem se lotila izziva.

Nabiranje gre zelo hitro, sedaj je zadnji čas, da si naberete divji kostanj.


Lupanje kostanja pa je preveč dolgočasno in počasno delo.
Zato sem ga dala za pol ure v pečico na 50 stopinj in nato s kladivom " razbila " plodove.
Odstranila sem lupine.


Odločila sem se, da naredim mazilo, ker mi alkoholni izvlečki niso všeč ker alkohol suši kožo.


Kostanj sem dala v ponev in ga zalila z olivnim oljem, tako da je bil kostanj pokrit in da je lepo plaval v olju.

Na  najmanjšem ognju  sem ga "cvrla" 4 ure, tako lepo počasi, da se izlužijo zdravilne učinkovine.

Nato sem macerat precedila in dodala čebelji vosek v takem razmerju:

100 ml macerata in 10g voska.

Da krema prijetno diši sem v ohlajeno maso dodala eterično olje sivke.

Vsako jutro uporabim kremo in po dveh tednih so že vidne izboljšave.




Torej, en sprehod v naravo po kostanj in že zvečer imaš lahko svojo kremo!


Ni komentarjev:

Objavite komentar