Strani

četrtek, 13. julij 2017

NOV VRT ZA JESENSKE DOBROTE








Še je čas za nove vrtove!






Veliko sadik za zimsko zelenjavo je še ostalo in seveda je bilo potrebno najti dodaten prostor na vrtu, da se posadijo. Doma sem imela bale in nasuto zemljo, ter nekaj ostankov pragov.
Odločila sem se za pravokotno obliko vrta.
Pri postavljanju bal sem merika z roko da bom dosegla vse kotičke. Okrog vrta je potka, tako da so gredice dosegljive iz obeh strani. Sredinska pot je iz ostankov železničarskih pragov
Uporabila sem bale slame kot okvir, obenem bom ta okvir iskoristila v pozni jeseni za zaščito s kopreno.V notranji prostor bom v jeseni naredila  konstrukcijo v obliki dvokapnice in potem pokrila s kopreno.
Posadila sem brokoli, por, brstični ohrovt in posejala več vrst radičev.
Okrog bal pa sem posula pepel, tako da bodo imeli polži težjo pot do gredic.
Pa še malo nostalgije- ob vhodu na vrt-babičini stari vrči....
V slabi dveh urah sva s sinom končala z delom in pri tem delu uživala :)




Tudi vrt v starih paletah lepo uspeva. V sprednjem delu so posejane cinije in  špinača plezalka.
V kockasti paleti v ozadju pa je posajen paradižnik, 6 sadik. Opora je vrv, 2x prečno in 2x vzdolžno  zgoraj in 6x vertikalno.


V tej paleti pa je prekrasna bazilika in potaknjenci vrtnic.


Ni komentarjev:

Objavite komentar